Restricții de circulație pentru camioanele de mare tonaj, pe un segment de șosea între Deva și Lugoj. Care sunt rutele ocolitoare

Din 10 mai apar restricții de tonaj pe sectorul drumului național 68A (E673), între localitățile Margina și Holdea. După devierea traficului, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Restricția va fi valabilă până în data de 10 iulie. 

„Începând cu data de 10 mai 2021, se restricționează circulaţia vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, pe sectorul DN 68A, Margina - Holdea. Măsura va fi valabilă până la 10 iulie 2021 și a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparații la drumul menționat. Pentru traficul vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, este obligatorie ocolirea”, a informat Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara.

Reprezentanții DRDP Timișoara au anunțat care sunt rutele ocolitoare. Astfel, pe direcția Nădlac - București rutele de ocolire sunt: A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria sau A1 Nădlac – A1 Arad - A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.
𝗣𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀̦𝘁𝗶 - 𝗡𝗮̆𝗱𝗹𝗮𝗰, 𝘃𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.

Lucrările au început din 2 martie, iar din cauza traficului intens, ritmul cu care constructorul se mișca în teren a fost unul scăzut. Pe porțiunea de șosea circulă, zilnic, între 10.000 și 14.000 de autovehicule. Este de notorietate faptul că, pe cei 10 kilometri din DN68A ajungea tot traficul de pe A1 Timișoara - Deva, fiind singura zonă în care nu există autostradă. 

„Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 – 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montați pe DN 68A, la Coșava. Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparații a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens și de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, transmit cei de la D.R.D.P. Timișoara.

Lucrările sunt executate, în continuare, de antreprenorul SC Axela Construcții SRL și în regie proprie de secțiile specializate ale DRDP Timișoara. Acestea constau în refacerea integrală a structurii rutiere pe sectorul de 5 km dintre Coșava – Coșevița, așternerea de covoare asfaltice pe sectorul Coșevița – Holdea, precum și alte reparații pe sectoare unde au apărut degradări.

 

 

Adauga comentariu