Deveanul Alin Amititeloaie demontează laudele foștilor săi colegi de la USR - PLUS, pe tema banilor din PNRR: „Mesajul în sine e de o penibilitate rară!”

Deveanul Alin Amititeloaie demontează mesajele cu care foștii săi colegi de partid de la USR - PLUS se laudă pe tema banilor obținuți prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) pentru construirea de autostrăzi. 

În ultimele zile, membrii USR - PLUS au lansat o serie de mesaje, prin care anunță că au obținut 5,1 miliarde de euro prin PNRR pentru construirea de șosele de mare viteză. Reprezentanții celor două partide au mai precizat că România este singura țară din UE care a obținut o sumă atât de mare la acest capitol. 

„Suntem singura țară din UE care are în Planul de Reconstrucție o sumă atât de mare pentru autostrăzi! A fost o negociere dură cu Uniunea Europeană, dar am reușit să obținem 5,1 miliarde de euro pentru construirea de autostrăzi în România. Felicitări Cătălin Drulă și Cristian Ghinea!”, este mesajul rostogolit pe rețelele de socializare de membrii USR - PLUS. 

Elogiile pe care și le atribuie cei de la USR - PLUS pe tema „negocierii dure cu UE” pentru banii de autostrăzi, l-au determinat pe deveanul Alin Amititeloaie să le dea o replică foștilor săi colegi de partid. Acesta a explicat din ce cauză România a obținut o sumă consistentă pentru construirea autostrăzilor, catalogând laudele celor de la USR - PLUS ca fiind „o manipulare jenantă”. 

„Toate paginile USR PLUS rostogolesc acum același mesaj: PNRR
«Cea mai mare sumă de bani pentru autostrăzi din UE»
«Felicitări Cătălin Drulă și Cristian Ghinea»
Mesajul în sine e de o penibilitate rară!
Se încearcă o manipulare jenantă, oamenii ăștia neînțelegând că românii s-au deșteptat și nu mai înghit mesaje de partid pe nemestecate (suporterii psd nu intră aici). 
Cum sărăcie să te lauzi cu așa ceva?
Cine ați fi vrut să ceară bani pentru autostrăzi? Germania? Franța? Austria? Spania? Ungaria? Unde să mai facă ei autostrăzi, pe Lună?
Cine, măi, usrplusiștilor?
Cine ar putea să primească cea mai mare sumă dacă nu cei care stau cel mai prost la capitolul ăsta?
Ok, înțelegem că punctajul de partid are rolul de a mai spăla din rușinea faptului că nu am reușit să prezentăm un plan bine făcut de la început!
Problema mea e alta: sunt 5 miliarde pentru autostrăzi care trebuie cheltuiți în 5 ani, adică aproximativ 1 miliard pe an.
Tot cam atât ar trebui cheltuit și din fondurile de coeziune.
Așa că întreb: cu ce resurse pot fi cheltuiți 2 miliarde pe an doar pentru autostrăzi?
Cu ce oameni? Cu ce resurse umane, când e imposibil să construiești o casă din cauză că n-ai cu cine?
Cum, dle Ghinea?
Cum, dle Drulă?
Și, mai ales, cu cine, domnilor?”, întreabă retoric Alin Amititeloaie. 

Guvernul României a depus PNRR la Comisia Europeană (CE) pentru aprobare, în două rânduri, însă, din cauza erorilor cuprinse în textul documentului, cererea de finanțare a fost respinsă. Urmează ca până la sfârșitul lunii septembrie, PNRR al României să primească verdictul din partea organismului european. În total, România va primi aproximativ 15 miliarde de euro sub formă de finanțare nerambursabilă și un împrumut tot de 15 miliarde de euro. Proiectele care vor primi finanțare trebuie să aibă o componentă care să includă tehnologiile viitorului. 

Adauga comentariu