Primăria Hunedoara ar putea tranșa problemele de la Asociația de proprietari Nr. 26 din municipiu

Primăria Municipiului Hunedoara ar putea interveni în scandalul de la Asociația de proprietari Nr. 26.

Conform Legii Nr. 196 din 2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, autoritățile administrației publice locale organizează în cadrul aparatului de specialitate al primarului un compartiment specializat în sprijinirea, îndrumarea și controlul asociațiilor de proprietari. Astfel, compartimentele respective exercită controlul asupra activității financiar-contabile din cadrul asociațiilor de proprietari, din oficiu ori la solicitarea unuia sau mai multor membri ai asociației de proprietari.

Reprezentanții Primăriei Municipiului Hunedoara au transmis că așteaptă o sesizare din partea membrilor, în baza căreia vor face un control al actelor Asociației de proprietari Nr. 26.

„Așteptăm o sesizare de la proprietari în care să fie specificate eventualele nereguli din activitatea Asociației de proprietari Nr. 26, urmând ca prin Compartimentul de Îndrumare și Control al Asocțiațiilor de Proprietari Hunedoara să fie verificate actele asociației”, a declarat rerezentantul Serviciului Fond Locativ, Compartimentul de Îndrumare și Control al Asocțiațiilor de Proprietari Hunedoara.

Reamintim că în data de 20 februarie, a fost convocată o ședință a Asociației de proprietari Nr. 26 din municipiul Hunedoara. La adunare s-a iscat un scandal de proporții, oamenii fiind nemulțumiți de modul în care a ajuns vecinul lor, Marius Costel Filimon, președinte de asociație. Totodată, oamenii i-au reproșat salariul mare pe care îl încasează din taxele plătite de ei, fără să facă nimic.

Citește și: (VIDEO) SCANDAL la o asociație de proprietari din Hunedoara! Oamenii sunt nemulțumiți că plătesc „regește” un președinte inutil. „Ne-ați luat banii cu japca!”

Adauga comentariu