Indicatoare spre „autostrada muzeu”. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a transformat în „ministrul Culturii”

Unul dintre membrii forumului peundemerg.ro a realizat indicatorul perfect spre lotul III al autostrăzii Lugoj-Deva. Lotul - care este închis, deși lucrările sunt finalizate în proporție de 99% - este semnalizat pe indicator cu mesajul „Autostrada Muzeu”. Reprezentanții Asociației Pro Infrastructura susțin că au trecut șase zile de când tronsonul a fost preluat de CNAIR și contractul cu antreprenorul a fost reziliat, dar, cu toate acestea, nimeni nu este în șantier pentru a remedia deficiențele invocate.  

„La 22 de zile de când lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva putea fi inaugurat și la 6 zile de când Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a reziliat contractul finalizat în proporție de 99%, cei din Compania de Drumuri nu au apărut în teren ca să rezolve așa-zisele "deficiențe" invocate .

Ministrul Culturii, pardon, al Transporturilor Cuc, împreună cu directorul CNAIR Scarlat promiteau săptămâna trecută că problemele de pe șantier vor fi soluționate și se va da drumul la circulație. Și atunci de ce nu e nimeni în teren? Poate pentru că presupusele probleme sunt doar pretexte...

Din informațiile noastre, în cei 6 ani scurși de la semnarea contractului (august 2013), inginerul FIDIC (consultantul) angajat de CNAIR ca să supervizeze antreprenorul a identificat 60 de neconformități, dintre care 59 au fost stinse (reparate) de constructor - un număr normal pe un șantier de o asemenea anvergură, comparabil cu alte proiecte de autostrăzi.

Ironia sorții este că singura neconformitate încă nesoluționată este chiar în capătul dinspre Holdea, fix la granița cu lotul 2 Lugoj-Deva, acolo unde nu se va circula până la finalizarea celebrelor tuneluri "pentru urși" (aflate în prezent în licitație), adică probabil prin 2024.

Așadar, avem o AUTOSTRADĂ MUZEU de 21 km perfect funcțională din 12.08.2019, pregătită să preia traficul rutier, al cărei contract a fost reziliat de o gașcă de incompetenți iresponsabili care doar mimează că urmăresc interesul cetățenilor.

Oare cât vor mai fi nevoiți românii și europenii să suporte bătaia de joc când ei au plătit o autostradă, nu un muzeu?”, scriu reprezentanții Asociației Pro Infrastructura. 

Sursa foto: www.peundemerg.ro

Adauga comentariu